جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آقای حسینی معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حوزه/ این مقام مسئول گفت: پرهیز از ولنگاری و انسجام و اعتدال فرهنگی در دستور کار این وزارت بوده تا آنچه که لازم است در این کشور اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آقای حسینی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: فرهنگ، خشت خشتی است که در طول زمان روی همدیگر گذاشته و تحویل ما داده خواهد شد و ما نیز آن را به دیگران واگذار خواهیم کرد.

وی ابراز داشت: ما معتقدیم که ارشاد رسالت توسعه فرهنگ و داشته های تاریخی مردم ایران را بر عهده داشته و امام راحل نیز در وصیت نامه خود از وزارت ارشاد نام برده است؛ به دلیل رسالتی که در داخل و خارج از کشور دارد.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان ساخت: بنای ما در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد، اعتدال بوده و قصد ورود در مناقشات را نخواهیم داشت؛ همچنین تبعیت از ولایت و مرجعیت شیعه از وظایف ما بوده و خروج از خط قرمزها را به هیچ وجه نخواهیم داشت.

حسینی تصریح کرد: در سفر وزیر محترم به قم در دیدار علما، آیت الله العظمی وحید درخواست تعطیلی روز شهادت امام حسن عسکری(ع) را داشتند که در هیأت وزیران، مطرح و مورد قبول واقع شده است. 

وی بیان داشت: پرهیز از ولنگاری و انسجام و اعتدال فرهنگی در دستور کار این وزارت بوده تا آنچه که لازم است در این کشور اتفاق بیافتد.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تلاش در راه اعتلای فرهنگ شیعه و ایران اسلامی از وظایف ماست و مبنای اول ما شرع و قانون می باشد؛ اسلام فقط دین گریه نیست و نیازمند به نشاط هم هست؛ البته نشاط در چارچوب شرع و قانون که به آن التزام خواهیم داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha