پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افشای دروغ‌گویی پلیس اسرائیل در قتل شهروند فلسطینی

حوزه/ تصاویر ویدئویی جدید و کالبدشکافی نشان داد که قتل یک شهروند عرب فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی به دست پلیس اسرائیل تعمدی بوده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، تصاویر ویدئویی جدید و کالبدشکافی نشان داد که قتل یک شهروند عرب فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی به دست پلیس اسرائیل تعمدی بوده است.

تصاویر ویدئویی افشاء شده جدید نشان می‌دهد که یعقوب ابوالقیعان که توسط پلیس اسرائیل در طی تظاهرات اعتراضی علیه تخریب منازل فلسطینیان در ام الحیران به شهادت رسیده بود، پیش از آنکه اتومبیلش را با سرعت به سمت افسران پلیس براند، زیر آتش گلوله نظامیان قرار داشته است.

به گفته خبرگزاری‌های فلسطینی، پلیس اشغالگر اسرائیل ابوالقیعان را متهم به انجام حمله تروریستی علیه خودشان کرده بودند، اما تصاویر ویدئویی تازه منتشر شده دروغ بودن این ادعا را افشاء کردند.

این ویدئو نشان می‌دهد که ابوالقیعان به آهستگی با اتومبیلش به صهیونیست‌ها نزدیک می‌شود ولی آن‌ها بلافاصله به سمت او آتش می‌گشایند. به علاوه کالبدشکافی پیکر این شهید فلسطینی در موسسه پزشکی قانونی نیز نشان داد او در ناحیه زانو زخم گلوله‌ای را متحمل شده است که این زخم می‌توانسته سبب فشار پا روی پدال گاز شده باشد. به گفته ارزیابی‌ها این زخم گلوله به احتمال زیاد سبب سرعت دادن به اتومبیل او شده باشد.

گزارش کالبدشکافی در ادامه نیز نشان داد که شلیک یک گلوله به قفسه سینه القیعان موجب خونریزی شدیدی شده که 20-30 دقیقه به طول انجامیده است. در نتیجه اگر نظامیان اسرائیلی از ورود امدادگران به محل جلوگیری نمی‌کردند و آن‌ها زودتر به او دسترسی داشته‌اند می‌توانستند جان او را نجات دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha