چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فزرزانه

حوزه / دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت:نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» عرصه ای برای تبیین انقلاب است

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین فرزانه در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی»، ضمن تحسین فعالیت‌های انجام‌شده در این نمایشگاه، به یادآوری خاطرات انقلابی خود پرداخته و نسبت به ماندگاری و ادامه برگزاری این نمایشگاه نکاتی بیان کرد.

وی با تاکید بر توجه به این‌گونه نمایشگاه‌ها، برپایی آن را راهی برای آشنایی نسل جوان با دوران انقلاب عنوان و خاطر نشان کرد: هر کاری که با هنر پیوند بخورد، جاودان می شود زیرا به طور مثال تاثیر یک فیلم بیشتر از چندین کتاب است.

وی نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی»  را ساده و مردمی خواند و ارائه مناسب تاریخ گذشته مشهد، اخلاص در کار و حضور نسل جوان در این نمایشگاه را از نقاط  قوت آن دانست.

امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه اینگونه نمایشگاه ها تاثیر گذار است، یادآور شد: این کارها مقطعی نیست و باید ثابت باشد تا نسل جوان با همان فطرت پاک خود از آن تاثیر بگیرد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: با اینگونه کارها فضای مجازی و مانند آن نیز نمی تواند تاثیرگذار باشد.

وی بازسازی دو بخش دادگاه مربوط به شهید هاشمی نژاد در دوران رژیم طاغوت و شکنجه های ساواک را با مروری بر خاطراتش زیبا و مطلوب عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فرزانه در پاسخ به سئوال خبرنگار ما درباره فعالیت حوزویان در اینگونه عرصه های نمایشگاهی، ابراز کرد: طلبه علوم دینی می تواند با حضور و تبلیغ خود در اینگونه فضاها نسبت به تبیین مسائل دینی، فرهنگی، انقلابی و نظام اسلامی اقدام کند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha