جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ورزشی

​ حوزه/ حجت الاسلام مستاجران از برگزاری افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی حوزه علمیه اصفهان با شرکت ۸۰۰نفر از طلاب و روحانیون استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،حجت الاسلام امیر حسین مستاجران در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی حوزه علمیه اصفهان  شرکت   ۸۰۰نفر از طلاب و روحانیون استان خبر داد.

 وی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه «در ورزش ما تکیه بر ارزش های اسلامی و رعایت موازین اخلاقی ضروری است، در چنین صورتی تعمیم فرهنگ ورزش از محله به ورزشگاه و به مدرسه و دانشگاه و کارخانه و بسیج دیگر نه یک وظیفه اداری بلکه یک تکلیف انقلابی برای نسل جوان امت اسلامی خواهد بود» گفت:برهمین اساس واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ  مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان  تصمیم بر برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه علمیه اصفهان گرفت.

مسئول برگزاری سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح روحی و نشاط بین طلاب، همچون سال گذشته که با ثبت نام 800 نفر در 10 رشته برگزار می شود.

 وی در خصوص شرایط ثبت نام کنندگان دراین جشنواره افزود: همه ورزشکاران باید در یکی از مدارس علمیه استان اصفهان مشغول به تحصیل باشد و پرونده فعال در مرکز مدیریت استان اصفهان داشته باشند.

حجت الاسلام مستاجران عنوان کرد: تمام مسابقات طبق قوانین هیات های ورزشی استان اصفهان داوری  خواهند شد

وی یادآور شد: این مسابقات در رشته های فوتبال، والیبال، شنا، دو میدانی، تکواندو، جودو، تنیس روی میز و تیراندازی به مدت دو روز در تاریخ های برگزار می  شود.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد: افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی طلاب  و روحانیون حوزه علمیه اصفغهان فردا پنج شنبه مورخ 28 بهمن ماه در سالن پیروزی برگزار می شود، همچنین  این دوره از مسابقات طی دور روز در روزهای 28  و 29 بهمن ماه انجام می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha