شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ حسن شریفه

حوزه/ اهانت به امام موسی صدر در یک برنامه تلویزیونی فقط اهانت به شیعیان محسوب نمی شود، بلکه اهانت به تمام لبنان است و ربودن امام صدر توسط قذافی نیز به این خاطر بود که امام موسی صدر همچون سد محکمی در برابر قذافی و افکار جهنمی او بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن شریفه دبیرکل اوقاف مجلس اعلای شیعی لبنان گفت: اهانت به امام موسی صدر در یک برنامه تلویزیونی فقط اهانت به شیعیان محسوب نمی شود، بلکه اهانت به تمام لبنان است و ربودن امام صدر توسط قذافی نیز به این خاطر بود که امام موسی صدر همچون سد محکمی در برابر قذافی و افکار جهنمی او بود.

وی افزود: امام صدر فراتر از افکار برخی کارگردانان شهرت طلب است که کشور و انسانیت را فدای شهرت می کنند و با وجود اینکه قذافی به دست انقلابیون لیبی گشته شد، اما برخی مزدوران او هنوز در لبنان هستند و می خواهند اعمال و اقدامات خصمانه او را تکرار کنند و از این رو به انتشار دروغ و مطالب باطل و فتنه انگیز روی آورده اند.

شیخ شریفه ادامه داد: تمرکز دشمنی ها با شیعه و بزرگان شیعه کار درستی نیست همان طور که در مورد دیگران هم نادرست است و از این رو باید از مسئولان مربوطه بخواهیم جلوی این اشتباهات رسانه ای را بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha