جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی میناپور دیالی- مدیر حوزه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان ظرفیت سال تحصیلی جدید ۹۷_۹۶ حوزه علمیه استان را بیش از ۲۵۰ نفر اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای جذب حداکثری علاقمندان به حوزه اندیشیده شده است، گفت: ثبت نام ورود به حوزه از ۱۰ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با رایزنی ها و تبلیغ ائمه جمعه و جماعات استان، زمان و نحوه پذیرش حوزه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد، خاطر نشان کرد: قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها نیز مدیران مدارس علمیه استان در خصوص شرایط ورود و آثار و برکات حوزه اطلاع رسانی می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان یادآور شد: با هماهنگی های صورت گرفته با بسیج و سپاه استان و حضور مبلغان در حلقات صالحین برای جذب علاقمندان مهذب و توانمند به حوزه تلاش می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه مبلغان و اساتید حوزه با حضور در بین دانش آموزان نیز استعدادهای برتر را برای ورود به حوزه تشویق و ترغیب می کنند گفت: هماهنگی با مبلغان اوقاف و تبلیغ روحانیون در امامزاده ها و مساجد و همچنین استفاده از توان تبلیغی مبلغان طرح هجرت برای جذب علاقمندان به حوزه نیز از دیگر برنامه های تبلیغی برای ورود جوانان برای فراگیری علوم حوزوی است.

وی در پایان افزود:تبلیغات میدانی در سطح شهر و همچنین پوشش رسانه ای زمان و نحوه ورود به حوزه از طریق صدا و سیمای استانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ورود علاقمندان به حوزه در استان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha