جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرش حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: مبلغان و روحانیون در مناطق مختلف و در محورهای تبلیغی خود نسبت به جذب حداکثری جوانان به مدارس علمیه رسالت خود را دلسوزانه و مخلصانه انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، شامگاه چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی پذیرش سال تحصیلی ۹۷_۹۶ حوزه علمیه که در بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد با بیان این که اداره کل تبلیغات اسلامی استان با توجیه مبلغان طرح هجرت در مناطق مختلف، وظایف محوله خود را در خصوص جذب جوانان متعهد و انقلابی به حوزه انجام می دهد، گفت: مبلغان با حضور در جمع خانواده ها و جوانان تلاش می کنند در محورهای تبلیغی خود آثار و برکات حوزه را تبلیغ ،تبیین و اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام خاکباز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مبلغان در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در خصوص زمان و نحوه ورود به حوزه اطلاع رسانی خواهند کرد، بیان داشت: مبلغان در امامزاده ها و ایام نوروز هم در بین مخاطبان به تبلیغ آثار و برکات حوزه برای علاقمندان خواهند پرداخت.

بازوند، مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان هم با بیان این که برنامه ریزی کامل برای نحوه اطلاع رسانی و دعوت از حوزویان برای تشریح برنامه های حوزه در بخش های صدا و سیما اندیشیده شده است، گفت: این برنامه ها به صورت تیزر و برنامه های تشریحی صورت خواهد گرفت.

محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان هم در این جلسه گفت: این اداره کل با اعلام آمادگی برای تشکیل کمیته ای متشکل از حوزویان و مربیان پرورشیف تلاش می کند تا دانش آموزان علاقمند به حوزه را تشویق و ترغیب نماید.

وی افزود: مبلغان و ائمه جماعات مدارس امین، صدرا و تیزهوشان تلاش می کنند تا زمان و نحوه ورود به حوزه را در بین نوجوانان و جوانان تبلیغ و اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha