شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی خادمی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مداحان در بصیرت افزایی دینی، نقش مهم و بسزایی دارن و باید در بیان روایات رعایت امانت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی خادمی در دیدار با خانواده مداحان پیشکسوت و بسیجی شهرستان بجنورد، اظهار داشت: مداحان مدافعان دین و رهرو اهل‌بیت (ع) هستند.

وی افزود: مداحان با حضور در بین اقشار مختلف جامعه و بیان مصائب و روایات دینی ائمه اطهار (ع) در مراسم‌های مختلف دینی مدافعان دین و رهرو اهل‌بیت (ع) هستند لذا باید توجه کنند در بیان روایات و اشعاری در مراسم‌های دینی استفاده می‌کنند رعایت امانت را داشته باشند.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: مداح بیانگر فرهنگ یک جامعه است و تاکنون هم از طریق مداحی فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی به تمام دنیا ریشه دوانده است،  بنابراین باید از ظرفیت بالای مداحی و ذاکری برای اشاعه فرهنگ اهل‌بیت (ع) در جامعه استفاده کرد و در اینجا نقش پیشکسوتان در اشاعه فرهنگ دینی نقشی مهم و اثرگذار است.

گفتنی است، در پایان این دیدارها با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس از مداحان پیشکسوت و بسیجی شهرستان بجنورد تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha