چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سرگزی

حوزه/ طلاب باید در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز با دغدغه و انگیزه بیشتر گام های اساسی بردارند تا شاهد احیاء و اقامه این امر در بین نسل جوان و در نتیجه کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، منصور سرگزی، معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور، در طرح ملی بیان ویژه تربیت مربی بانوان یاور نماز حوزه علمیه خواهران مازندران ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به این که بانوان نیمی ازجمعیت جامعه را تشکیل می دهند، لذا حضور خواهران طلبه به عنوان یاور نماز در جامعه تاثیر بسزائی دارد؛ بنابراین ستاد اقامه نماز طرح ملی بیان را در قالب 32 ساعت آموزشی به همراه سیر مطالعاتی برای تربیت مربی یاور نماز در بین خواهران طلبه برگزار می نماید.

معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور افزود: حوزه های علمیه باید سعی نمایند معارف و زیبائی های دین به خصوص نماز را در جامعه به خصوص در بین نسل جدید به خوبی اشاعه دهند.

وی خاطر نشان کرد: طلاب باید در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز با دغدغه و انگیزه بیشتر گام های اساسی بردارند تا شاهد احیاء و اقامه این امر در بین نسل جوان و در نتیجه کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم.

 

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha