شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد صادق کفیل

حوزه/ معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) گفت: دو اصل اساسی "اخلاق" و "پیگیری منویات رهبری" را دو شاخص، دو معیار و اساس آموزه های بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین صادق کفیل ظهر امروز در همایش دو روزه معاونین فرهنگی و آموزشی بنیاد مهدی موعود(عج) و کانون های فرهنگی مساجد کشور اظهار داشت: محور فعالیت این بنیاد مقدس در سال جاری، ورود در زمینه فرهنگ و  فعالیت های مردمی است و بهترین جایگاه مردمی مسجد است؛ در حقیقت پایگاه نیروی اساسی جوان و مذهبی کشور مساجد هستند.

وی دو اصل  "اخلاق" و "پیگیری منویات رهبری" را اصل و اساس آموزه های  بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) دانست و ابراز داشت: انس و مشارکت ستاد عالی کانون های مساجد کشور و این بنیاد سبب ایجاد یک شبکه فوق قدرت در زمینه مهدویت در متن کشور خواهد بود و ما به نوبه خودمان این اتفاق بزرگ را قدر می دانیم؛ امید است طی این نشست و تفاهم های آینده بتوانیم قدم بسزایی را در جهت زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) برداریم.

حجت ‌الاسلام والمسلمین کفیل بیان داشت: خدا را  شاکریم که این نشست در ایام فاطمیه است؛ چون سردمدار این نهضت حضرت زهرا «علیها السلام» بوده و در حقیقت، زمینه‌ساز اصلی در دفاع از ولایت وجود نارنین حضرت زهرا(س) است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) با تعبیر زیبای خود حضرت زهرا(س) را صورت عملی و حقیقی "و شیعته و المستشهدین بین یدیه" توصیف کرد و افزود: امامت مولای متقیان حضرت علی(ع) اثبات شده است و حضرت زهرا(س) تا پای جان، پای این حاکمیت الهی ماند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین کفیل ابراز داشت: خدا را شاکرم که دو روز متوالی عده ای دغدغه مند و اهل تفکر دور هم جمع هستند تا این اولین نشست مشترک بنیاد حضرت مهدی موعود(عج)، مدیران کانون های تخصصی مهدویت و ولایت ستاد عالی کانون های مساجد کشور در یک مجموعه فرهنگی فعال در باب مهدویت با هدف آشنایی و انس بیشتر این دو نهاد دلسوز و پا به کار برگزار شود.

وی اذعان داشت: بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) بیش از 100 دوره تربیت مربی مهدویت در کشور برگزار و تا بدین روز ثابت کرده است هر کجا که ورود نموده و با مجموعه های دیگر گره خورده است، زیباترین و بهترین رویداد رقم خورده و سبب به ثمر نشستن نتیجه عالی شده است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha