چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
وعده‌ شغلی جدید برای شهردار اسلام‌هراس تگزاسی در دولت آمریکا

حوزه/شهردار اسلام‌هراس شهر ایروینگ در ایالت تگزاس گفته است که دیگر قصد شرکت در انتخابات شهرداری را نداشته و به دنبال فرصت‌های بهتری است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از theblaze، شهردار اسلام‌هراس شهر ایروینگ در ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرده است که برای سومین بار در انتخابات شهرداری شرکت نکرده و به دنبال فرصت‌های بهتری است.
بث ون دیون یکی از شهرداران تگزاس، از حامیان پرو پاقرص دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا بوده و با او ملاقاتی در برج ترامپ داشته است و به نظر می‌رسد به دنبال کسب موقعیتی در دولت ترامپ است.
نخستین اقدام اسلام‌هراسانه این شهردار تگزاسی زمانی اتفاق افتاد که تحت نظارت او یک پسر مسلمان به خاطر ساختن و بردن یک ساعت اختراعی به مدرسه، متهم به حمل بمب شده و توسط ماموران پلیس دستگیر شد. احمد محمود پسر نوجوانی بود که یک ساعت ابداعی خودش را به مدرسه برده بود تا به معلمانش نشان دهد، اما مسئولین مدرسه او را متهم به داشتن بمب کرده و از نیروهای پلیس خواسته بودند این نوجوان را دستبند زده و دستگیر کنند.
ون دیون نیز از این عمل مدرسه و نیروهای پلیس حمایت کرده بود. وی از سال 2004 در شورای شهر بوده و از سال 2011 شهرداری شهر ایروینگ در تگزاس را به عهده داشته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha