شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدیان

حوزه/ امام جمعه شهرستان اسفراین گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما با هم قهر نیستیم و فقط با دشمنانمان قهریم، بنابراین طرح شعار آشتی ملی نقشه دشمن است و همراهی با این نقشه، خیانت به کشور و مردم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، صبح امروز در جمع طلاب، روحانیون و مبلغان اسفراین با اشاره به طرح شعار آشتی ملی از سوی برخی از اشخاص اظهار داشت: مردم باید نسبت به شعار آشتی ملی که از سوی برخی مطرح می‌شود، هوشیار باشند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 و آسیب‌هایی که فتنه گران به کشور زدند، افزود: به طور قطع این خسارت‌ها و آسیب‌های فتنه گران هیچ‌گاه از حافظه ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین با بیان اینکه مسئله این است که مردم با هم قهر نیستند و این موضوع را در راهپیمایی 22 بهمن به رخ همگان کشاندند، گفت: فتنه گران و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی باید بدانند ملت ایران همیشه به انقلاب اسلامی وفادار و با فتنه گران قهر هستند

وی با اشاره به اینکه افرادی بحث آشتی ملی را مطرح کردند که در سال 88 دست در دست ضد انقلاب و سلطنت‌طلبان دادند، اظهار داشت: فتنه‌گران هشت ماه با مردم و نظام جنگیدند و خسارت‌های زیادی را به بخش‌های دولتی و خصوصی وارد کردند و بیانیه علیه انقلاب و امام (ره) دادند که این اقدامات بخشودنی نیست.

امام جمعه اسفراین تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما با هم قهر نیستیم و فقط با دشمنانمان قهریم، بنابراین طرح شعار آشتی ملی نقشه دشمن است و همراهی با این نقشه، خیانت به کشور و مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم آگاهانه و عزتمند در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمن ایستاده‌اند، گفت: وقتی مردم در شرایط و مناسبت‌های مختلف به شکل گسترده و باشکوه به صحنه می‌آیند، یعنی آشتی ملی برقرار است و مردم همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین با تاکید بر اینکه ملت ایران تحت تأثیر سخنان برخی به هیچ عنوان اجازه به راه افتادن فتنه جدیدی را نمی‌دهند، گفت: طرح آشتی ملی و عنوان نجات ایران فتنه جدید فتنه گران است و عقاید و نحله‌های فکری و سیاسی و اقوام مختلف در حال فعالیت هستند و اقتدار و عظمتشان را در روز 22 بهمن به همگان نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه این افراد به دنبال جو سازی کاذب و طرح مسئله عدم انسجام بین مردم در داخل هستند تا به هدف خود برسند، افزود: تلاش این افراد این است که با اعلام این موضوع که کشور در معرض تهدیدات دشمن است رئوس فتنه  بدون عذرخواهی و محاکمه دوباره به صحنه نظام و حاکمیت وارد شوند.

وی با بیان اینکه جریان سیاسی فتنه گر برای ادامه حیات سیاسی خود احتیاج به دو قطبی سازی کاذب در جامعه دارد تا به اهداف خود برسد، اظهار داشت: این افراد دو قطبی آشتی و صلح  را مطرح کرده و بر روی این موضوع مانور می‌دهند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین تصریح کرد: مردم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با هیچ کس تعارف ندارند و همواره نشان داده‌اند هر جا نیاز باشد، یکپارچه و هم‌ صدا به میدان می‌آیند.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از به دست آوردن آن مشکل‌تر است و در صورتی که به آفات انقلاب بی‌توجهی شود آثار زیان باری متوجه جامعه می‌شود، گفت: تلاش همه باید در جهت حفظ انقلاب و نظام اسلامی باشد و هر نوع سستی در پیروی از رهبری خسارت جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha