جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی / بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: فرهنگ جامعه با شعار دادن درست نمی‌شود و مسئولان به وسیله اعمال خوب خود بهتر می‌توانند مردم را به سمت کارهای فرهنگی راهنمایی کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در دیدار رئیس شورا و اعضای مجمع مشاوران جوان شورای اسلامی شهر بجنورد، اظهار داشت: کار توأم با ابتکار و خلاقیت باید به فرهنگ تبدیل شود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: برای رسیدن به رشد و بالندگی در جامعه، باید به استعدادها و توانایی‌های جوانانی که خالصانه و بی‌منت فعالیت می‌کنند بهای بیشتری داده شود.

امام جمعه بجنورد افزود: در آغاز رسالت نبی مکرم اسلام (ص)، جوانان با او هم پیمان شدند و بزرگان اقوام بیشتر با ایشان مخالفت کردند و در همه وقایع جوانان بودند که پیشگام و مؤثر واقع می‌شدند.

وی ادامه داد: هر جا جوانان جامعه حرکت‌های خوب و تأثیرگذاری را آغاز کردند، آن حرکت‌ها موفق بوده و به هدف نزدیک تر شده است و باید جوانان فعال پویا در توسعه و عمران جامعه مورد عنایت بیشتری واقع شوند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم مجموعه‌های جوان را جمع کنیم و از انرژی‌های بالقوه آن‌ها در پیشرفت نظام و توسعه آن استفاده کنیم، یک هنر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی با بیان اینکه فرهنگ جامعه با شعار دادن درست نمی‌شود و مسئولان به وسیله اعمال خوب خود بهتر می‌توانند مردم را به سمت کارهای فرهنگی راهنمایی کنند، گفت: باید آداب شهرنشینی ساماندهی شود و این کار با همت همه مردم به ویژه جوانان باید انجام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اظهار داشت: کار و ابتکار باید فرهنگ شود و این موضوع از همان کودکی باید به افراد جامعه تلقین شود چرا که کودکان منعطف‌ترند و راحت تر می‌توان آن‌ها را به سمت بهترین‌ها هدایت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این نشست از اعضای مجمع مشاوران جوان شورای اسلامی شهر بجنورد خواست بدون در نظر گرفتن تفکرات سیاسی و با استفاده از سلایق خوب و متعدد جوانان، در ساخت شهری پویا و با نشاط تلاش کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha