سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طلاب غیرایرانی

حوزه/ مراسم تجلیل از طلاب برگزیده مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در بیست و دومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در سالن قدس این مجتمع برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، مجید شریفا، مدیر دارالقرآن مجتمع عالی امام خمینی(ره)، در مراسم  تجلیل از طلاب برگزیده ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری بیست و دومین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی، گزارشی از برگزاری این دوره از مسابقات در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) را ارائه نمود.

وی با اشاره به شرکت طلاب مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در بیش از 1550 نفر رشته مسابقات کتبی و شفاهی بیست و دومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی، خاطرنشان ساخت: از مجموع 122 نفر از طلاب شرکت کننده در رشته های معارفی این مجتمع، 17 نفر حائز رتبه های برتر شدند و هم چنین در رشته حفظ و قرائت، 21 نفر از طلاب مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) به مرحله پایانی رسیدند و موفق به کسب 6 رتبه برتر از مجموعه 9 رتبه نخست این رشته شدند.

مدیر دارالقرآن مجتمع عالی امام خمینی(ره)، با تاکید بر شرکت طلاب این مجتمع در بخش آثار بیست و دومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی، تصریح کرد: 7 نفر از طلاب مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در بخش آثار جشنواره، حائز رتبه های برتر شدند.

شریفا در ادامه، به تبیین برنامه های جامعه المصطفی و مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برای ارتقای مهارت های قرآنی طلاب پرداخت.

گفتنی است: در پایان این مراسم، با حضور حجت الاسلام والمسلمین زارعان، رئیس مجتمع امام خمینی(ره) و آقای اسدی، مدیرکل قرآن و حدیث المصطفی با اهدای جوایزی، از دست اندرکاران و طلاب برگزیده مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در بیست و دومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha