جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد مهدی شریعتمدار

حوزه/ نهاد تربیتی حزب الله لبنان با همکاری موسسه "الآفاق" شهر صور و محمد مهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان کنفرانسی را در ارتباط با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدرسه "الجعفریه" شهر صور برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نهاد تربیتی حزب الله لبنان با همکاری موسسه "الآفاق" شهر صور و محمد مهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان کنفرانسی را در ارتباط با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدرسه "الجعفریه" شهر صور برگزار کرد.

در این کنفرانس علما، شخصیت ها، فعالین و گروهی از طلاب این موسسه حضور داشتند.

شریعتمدار در این کنفراس گفت: مهم ترین تغییری که در اسلوب های تربیتی ایران بعد از انقلاب اسلامی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه صورت گرفت، در واقع اسلامی سازی اسلوب های تربیتی است؛ بدین صورت که بخش آموزش و پرورش با جامعه و محیط پیرامون خود و نیازمندی های جامعه ارتباط مستحکمی دارد. هم چنین با بخش ها و نهادهای اقتصادی، چه صنعتی و چه کشاورزی و غیر آن ارتباط دارد.

وی افزود: تلاش هایی صورت گرفته است تا بین دانشگاه ها و مؤسسه های نوپا و حوزه های علمیه همکاری و تبادل فرهنگی و علمی و شناختی صورت گیرد و بین این نهاد ها وحدت برقرار شود که این مسئله دستاوردهای بسیاری داشته که امروزه شاهد آن هستیم؛ از جمله آن ها برخی مراکز پژوهش و مطالعات تطبیقی در زمینه علوم انسانی و اجتماعی و غیر آن است.

همچنین شریعتمدار با طلاب گفتگو کرد و به سؤالات آن ها پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha