سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون خبر صدا و سیمای یزد

حوزه / معاون خبر صدا و سیمای یزد گفت: در بخش تلنگر با پخش گزارشی از یک طلبه یزدی که در زمینه اقتصاد مقاومتی بنا به فرموده مقام معظم رهبری فعالیت می کرد، از دفتر رهبری با این طلبه تماس گرفته شد و از اهتمام او در بحث اقتصاد مقاومتی، تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جعفری، معاون خبر صدا و سیمای یزد در حاشیه بازدید مدیر حوزه علمیه استان از این مرکز گفت: نشر اخبار حوزه های علمیه در دستور کار صدا و سیمای مرکز استان قرار دارد و تمامی کارکنان این بخش در این زمینه احساس مسئولیت می کنند.

وی به بازدید چشمگیر گزارش های  پخش شده از این مرکز اشاره کرد و گفت: طبق آمار، هر گونه گزارشی که از مرکز خبر صدا و سیمای یزد پخش شده بین یک تا چهار میلیون نفر آن را تماشا کرده اند که نشان از کیفیت بالای آن است.

جعفری با اشاره به برخی از تاثیرات این گزارش ها  در سطح کشور، افزود: به طور مثال در بخش تلنگر با پخش گزارشی از یک طلبه یزدی که در زمینه اقتصاد مقاومتی بنا به فرموده مقام معظم رهبری فعالیت می کرد، از دفتر رهبری با این طلبه تماس گرفته شد و از اهتمام او در بحث اقتصاد مقاومتی تقدیر و تشکر شد.

معاون خبر صدا و سیمای یزد ادامه داد: همچنین در یکی دیگر از برنامه ها، روحانی یزدی را به تصویر کشیدیم که در مساجد به فعالیت های فرهنگی مشغول بود، پس از مدتی از طرف دفتر رهبر معظم انقلاب با ایشان تماس گرفته شد و درخواست کردند تا نمونه کار خود را به عنوان الگویی برای کل کشور معرفی کند.

وی به اهتمام این مرکز به در خصوص ترویج سبک زندگی اشاره کرد و گفت: در این زمینه درکشور پیشگام هستیم به طوری که اکثر برنامه های سبک زندگی در شبکه سراسری قرآن، از استان یزد به نمایش گذاشته می شود که جای بسی خوشحالی دارد.

جعفری با بیان اینکه همکاری این مرکز با حوزه های علمیه در طول سال ادامه دارد، خاطر نشان کرد: همچنین در روزهای ثبت نام حوزه های علمیه سعی کردیم با کادر مجربی که از پژوهشگران حوزوی همکاری داریم بتوانیم به بهترین شکل کارهای تبلیغی حوزه را در شبکه ی استان یزد انجام دهیم تا اثر گذاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha