پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رسایی

حوزه/ حجت الاسلام رسایی در تشریح شخصیت انقلابی ابراز کرد: هرکس استکبارستیز، ساده زیست، مردمی و کارآمد باشد انقلابی است، در غیر این صورت خواه اصلاح‌طلب باشد خواه اصولگرا، انقلابی نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حمید رسایی، پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب بر همگان اثبات شده که جایگاه ولایت فقیه به دلیل تقوا، اجتهاد، شجاعت، پرهیز از دنیاطلبی و مدیریت شخص ولی فقیه، نفوذ ناپذیر و نزدیک‌ترین جایگاه به معصومین است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ولی فقیه معصوم نیست، اما به وسیله خصائصی همچون تقوا، اجتهاد نزدیک‌ترین شخصیت به معصوم خواهد بود و حکومت اسلامی را در زمان غیبت امام عصر هدایت می‌کند.

حجت الاسلام رسایی در تبیین خصوصیاتی که موجب نفوذ دشمن در مسئولان می‌شود اذعان کرد: اگر شخصی شجاعت نداشته باشد در اثر تهدیدات نظام‌های استکباری معادلات خود را تغییر می‌دهد درنتیجه این امر تهدیدات، تحقیر و توهین دشمنان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: افراد دنیاطلب و بی تقوا به راحتی فریفته زر و زیور دنیا می‌شوند و دشمن با وعده‌های رنگین آن‌ها را از خط انقلاب به بیراهه می‌کشاند، همچنین مسئولی که مدیریت نداشته باشد و دین را به درستی درک نکند توسط عوامل خارجی مدیریت می‌شود و به راحتی مورد نفوذ دشمن قرار می‌گیرد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس، پیرامون جریان‌شناسی احزاب و گروه‌های تشکیل شده از ابتدای انقلاب تا به امروز عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون همواره دوگانه‌هایی وجود داشته است که گاهی این دوگانگی از دشمنان برون مرزی کنترل شده است.

حجت الاسلام رسایی در تشریح شخصیت انقلابی ابراز کرد: هرکس استکبارستیز، ساده زیست، مردمی و کارآمد باشد، انقلابی است در غیر این صورت خواه اصلاح‌طلب باشد خواه اصولگرا، انقلابی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه فرد انقلابی در موضع گیری صراحت دارد و در بزنگاه ها از آبروی خود برای بقای انقلاب خرج می کند، بیان کرد:فتنه 3 بال دارد که عنصر اصلی آن تردید نیروهای درونی است ،وقتی نیروهای خودی با حمایت دشمنان خارجی و همراه شدن توده‌های مردم توام شود فتنه پدیدار می‌شود.

حجت الاسلام  رسایی ادامه داد: فتنه هنوز هم ادامه دارد چنانکه رهبر معظم انقلاب بارها و بارها بر این امر تاکید دارند تا مردم آن‌را فراموش نکنند و خود را برای مقابله با آن آماده کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha