جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علیرضا رادفر - معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: علما، روحانیون و طلاب هرکدام به هر سبک و شیوه ای با استفاده از منابر، قلم و خطابه می توانند در پیاده سازی شاخصه های اقتصاد مقاومتی و تبیین آثار مخرب قاچاق کالا موثر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، علیرضا رادفر، امروز در نشست خبری، در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه در رابطه با نقش ائمه جمعه و جماعات در تبیین حرمت تامین معاش از راه قاچاق کالا، اظهارداشت: علما، روحانیون و طلاب هرکدام به هر سبک و شیوه ای با استفاده از منابر، قلم و خطابه می توانند در پیاده سازی شاخصه های اقتصاد مقاومتی موثر باشند، چراکه اشتغالزایی و جلوگیری از قاچاق کالا از طریق فرهنگسازی صحیح میسر شود.

وی در ادامه افزود: تقویت تولید داخل و  تقویت اقتصاد یکی از راهکارهای اشتغال زایی و افزایش بهره وری سازنده است، لذا باید به تاکیدات و فرمایشات رهبر معظم در زمینه اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاربه نقش موثر علما و روحانیون در سوق دادن جامعه به سوی حمایت از تولید داخل، اذعان داشت: باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مردم متوجه آثار مخرب قاچاق کالا شوند، چراکه از نظر ملی خساراتی را متوجه کشور می کند، لذا تقویت تولید داخل و اقتصاد کشور یکی از راهکارهای بازدارنده از این آسیب ها است.

وی بسترسازی از طریق تریبون های مختلف را در جهت محقق ساختن منویات مقام معظم رهبری در بحث کلان اقتصاد مقاومتی مهم عنوان کرد و افزود: تولیدگنندگان داخلی باید تلاش کنند تا کالایی که قابل رقابت، دارای تنوع و با ذائقه مردم همخوانی دارد را تولید کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha