پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زندانی شدن نوجوان فلسطینی مبتلا به صرع و سرطان خون

حوزه/یک نوجوان فلسطینی مبتلا به بیماری‌های صرع و سرطان خون به جرم پرتاب سنگ به سوی خودروهای اسرائیلی به ۹۱ روز زندان و پرداخت ۸۰۰ دلار جریمه متهم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، یک نوجوان فلسطینی مبتلا به صرع و سرطان خون به جرم پرتاب سنگ به نظامیان اسرائیلی به 91 روز زندان و پرداخت جریمه 810 دلاری متهم شد.
احمد قدور نوجوان 15 ساله فلسطینی است که به صرع مبتلا بوده و برای بیماری سرطان خون تحت درمان دائمی قرار دارد. خانواده این نوجوان فلسطینی به خاطر نیاز مکرر دارو و نظارت دقیق از وضعیت پزشکی او خواستار آزادی فوری وی شده و گفته‌اند که شرایط نابسامان و غیربهداشتی زندان عوفر، اسارتگاه اسرائیل می‌تواند منجر به وخیم‌تر شدن حال وی شود.
احمد از اهالی شهر بیتونیا، واقع در 3 کیلومتری غرب رام الله از تاریخ 2 ژانویه تاکنون تحت بازداشت به سر می‌برد. جرم وی سنگ اندازی به سمت خودروهای رژیم صهیونیستی بوده است. احمد هنگام بازداشتش در نزدیکی ایست بازرسی صهیونیست‌ها در عوفر به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و خانواده وی از حال او بی‌اطلاع هستند.
او یکی از 300 کودک و نوجوانی است که اکنون در زندان‌های اسرائیل به سر می‌برند. وضعیت ویژه این نوجوان فلسطینی و بیماری‌های خطرناکش، بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به شرایط کودکان فلسطینی در اسارتگاه‌ها و همچنین سلامت بهداشتی آنان را بیش از پیش برجسته ساخته است. این در حالی است که تقریبا تمامی کودکان فلسطینی در بازداشتگاه‌های اسرائیل مورد شکنجه، بدرفتاری، ضرب و شتم، سوء استفاده‌ و آزار و اذیت‌های روحی و روانی و جسمی قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha