جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خراسان شمالی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت تداوم برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: مسئولان باید از واردات کالاهای غیرضروری جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در نشست با شماری از مسئولان استان با موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مسئولان باید از ورود کالاهای غیر ضروری و دارای تولید مشابه داخلی از خارج از کشور جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه حمايت جدي و عملی از بنگاه‌های اقتصادي کشور به شكوفايي اقتصادي كشور و رفع بيكاري كمك زیادی می کند، افزود: ورود كالاهاي غیرضروری، ساماندهي و تسهيل صادرات و حمايت جدي و واقعي از بنگاه‌های اقتصادي و پرداخت مطالبات آنها به شكوفايي اقتصادي كشور و رفع بيكاري كمك شاياني كند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: برای تحقق این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب، آموزش و تبيين موضوع اقتصاد مقاومتي يكي از مباحث جدي است كه بايد موردتوجه قرار گيرد؛ چرا که هنوز هم برخي معنی و مفهوم واقعی اقتصاد مقاومتي را به خوبی درك نكرده‌اند.

وی تاکید کرد: دولت بايد با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتي بسترهاي مناسب و فضاي کسب‌وکار را برای اقشار مختلف جامعه فراهم كند و با حذف قوانين دست‌وپا گير شرايط را براي حضور بیشتر مردم در اقتصاد فراهم كند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به اتحاد و همدلی موجود در بین مردم و مسئولان کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، از طرح موضوعات بی‌موردی چون آشتی ملی انتقاد کرد.

وی افزود: متأسفانه این روزها برخی اشخاص معلوم‌الحال موضوع آشتي ملي را مطرح كردند و با اين كار خوراك جديدي براي رسانه‌های بیگانه، شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و دشمنان این نظام، کشور و ملت ايجاد كردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار داشت: خوشبختانه اين بار هم با هوشياري و تدبير رهبر معظم انقلاب و فرمايشات قاطعانه ايشان در جمع مردم  استان آذربايجان كه تمام ملت ايران را فصل الخطاب قرار دادند، نقشه فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح آشتی ملی بهانه‌ای است برای اينكه سران فتنه بدون هيچ عذرخواهي و توبه آزاد و دوباره در جامعه و در تریبون‌های مختلف با حرف‌های پوچ خود قدرت‌نمایی كرده و ايجاد فتنه كنند، اما به لطف درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب بار دیگر هم نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha