سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
روند تحصیل در حوزه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، گفت: مدیران مدارس علمیه استان لرستان، در خطبه های نماز جمعه شهرستان ها، فراخوان ثبت نام تحصیل در حوزه علمیه را برای نمازگزاران تشریح می کنند.

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با بیان اینکه تمام برنامه ریزی های لازم برای اطلاع رسانی و جذب حداکثری علاقمندان به حوزه در استان لرستان در حال انجام است، اظهار داشت: امید می رود با تشریح دقیق و بیان آثار و برکات تحصیل در حوزه، شاهد جذب حداکثری جوانان مؤمن، متعهد و انقلابی، به مدارس علمیه این استان باشیم.

وی با بیان این که با تشکیل کمیته اطلاع رسانی در خصوص جذب حداکثری افراد به تحصیل در حوزه، رایزنی ها و تقسیم وظایف به دستگاه ها و نهادهای مختلف ابلاغ و مصوب شده است، تصریح کرد: همکاری و تعامل نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ائمه جمعه شهرستان ها و همچنین مدیران ادارات و نهادهای تبلیغات اسلامی ،سپاه ،اوقاف و امور خیریه،آموزش و پرورش،صدا و سیما ،شهرداری و  ...جذب حداکثری جوانان مومن ،ولایی و انقلابی را به حوزه علمیه استان تسهیل می بخشد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان گفت: با توجه به تداخل ایام فاطمیه و نوروز با زمان ثبت نام ورود به حوزه، مبلغان با تمام توان در مساجد شهری و روستایی ،پایگاههای بسیج ،مدارس و حلقات صالحین زمان و نحوه ورود به حوزه را برای افراد علاقمند تشریح می نمایند.

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر سخنرانی مستمر و هفتگی مدیران مدارس علمیه شهرستان ها در خطبه های نماز جمعه ائمه جماعات مدارس متوسطه ۱و ۲ و همچنین حصور مدیران مدارس علمیه در مدارس زمان و نحوه ورود به حوزه برای دانش آموزان لرستانی بیان می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha