پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 409637
۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
فصلنامه علمی پژوهشی ذهن

حوزه/ شصت و هشتمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی "ذهن" (زمستان ۹۵) به صاحب امتیازی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مدیر مسئولی: استاد علی اکبر رشاد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این شماره هشت مقاله توسط محققان و پژوهشگران ارائه شده که عناوین آن ها در ذیل می آید.

برخی از این مقالات شامل: «مفهوم ‌سازی کلام الهی در قرآن بر اساس ارتباط ‌شناسی و استعاره مفهومی» مقاله ای از علیرضا قائمی ‌نیا، محمدرضا پورسینا، شعبان نصرتی، «ابزارهای معرفت در فلسفه اشراقی سهروردی» پژوهشی از مهدی عباس‌ زاده، «انسجام گروهی تبیینی در توجیه معرفت در ترازوی نقد» تحقیقی از مهدی عبداللهی، «حدس از نگاه فخر رازی و ملاصدرا» نوشتاری از علی ارشدریاحی، زهرا توکلی است.

دیگر عناوین مقالات نیز شامل: «بررسی معناشناختی تنظیر معنایی در تفسیر قرآن: مطالعه موردی آیات سجده بر آدم» اثری از علی راد، «روش ‌شناسی علوم انسانی اسلامی(مختصات، بایستگی‌ ها و ویژگی ‌ها)» مقاله ای از رمضان علی ‌تبارفیروزجایی، «نقدی بر اختیار گرایی دکارتی، پژوهشی از بهرام علیزاده، «تحلیل تمایز معرفت گزاره ‌ای و معرفت مهارتی» پژوهشی از محسن بهلولی فسخودی، سعید ضرغامی، یحیی قائدی، رمضان برخورداری، می باشد.

شصت و هشتمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی "ذهن" (زمستان 95) منتشر شده و علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی به نشانی: http://zehn.iict.ac.irمراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha