جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر لزوم زمان شناسی و دشمن شناسی حوزه علمیه و بسیج، گفت: نباید نسبت به مسائل حساس و کلیدی جامعه بی تفاوت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان، با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) در مسیر هدایت و بصیرت بخشی به جامعه در خصوص پیروی از ولایت و همچنین افشای چهره واقعی اصحاب دروغین پیامبر(ص) همه تلاش خود را به کار گرفتند.

وی با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی، افزود: باید به تأشی از حضرت زهرا(س) چهره واقعی معاندین و مخالفان انقلاب اسلامی علی الخصوص نظام سلطه و رهروان آنها را به نسل جوان و نوجوان معرفی نماییم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر لزوم زمان شناسی و دشمن شناسی حوزه علمیه و بسیج، ادامه داد: نباید نسبت به مسائل حساس و کلیدی جامعه بی تفاوت باشیم و باید برنامه های تاثیرگذار و بصیرتی طلاب  و روحانیون در دستور کار حوزه قرار گیرد تا بتوانیم به درستی از انقلاب صیانت کرده و فتنه ها را در نطفه خفه کنیم.

تاکید بر بصیرت افزایی

حجت الاسلام عباسی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) انیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س)، بر ضروت بصیرت افزایی طلاب و روحانیون تاکید کرد.

وی افزود: بسیج و حوزه علمیه با توجه به زمانشناسی و درک صحیح اولویت ها می توانند راه های نفوذ دشمن را شناسایی و مسدود کنند.

برپایه این گزارش، در این جلسه موضوعاتی چون «راهکارهای بصیرت افزایی طلاب و روحانیون»، «نگاه به عمق بخشی مباحث بصیرتی و حوزه انقلابی«، «اعزام طلاب به راهیان نور»، «برگزاری چندین جلسه سیاسی و بصیرتی برای طلاب و روحانیون تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری»، «گردهمایی بزرگ روحانیون استان»، «  برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس برای طلاب»، « پیگیری و اعزام روحانیون مستعد و توانمند با کاروان های راهیان نور»، «تبلیغ برای کمک به جبهه مقاوت سوریه»، «ورود طلاب به فضای مجازی» و ... مورد بحث بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha