پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ خلیل الحسین مسئول پرونده اردوگاه ها در حزب الله از عباس جمعه عضو دفتر سیاسی جبهه آزادی فلسطین استقبال کرد. در این دیدار در مورد اوضاع داخلی و منطقه ای و به ویژه اوضاع اردوگاه های فلسطینی در لبنان بحث و گفتگو شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خلیل الحسین مسئول پرونده اردوگاه ها در حزب الله از عباس جمعه عضو دفتر سیاسی جبهه آزادی فلسطین استقبال کرد. در این دیدار در مورد اوضاع داخلی و منطقه ای و به ویژه اوضاع اردوگاه های فلسطینی در لبنان بحث و گفتگو شد.

حاضران در جلسه بر تقویت وحدت ملی فلسطین، پایان دادن به تجزیه طلبی، پایبندی به گزینه انتفاضه و مقاومت در مقابل رژیم نژادپرست و اشغالگر صهیونیستی که از سوی دولت آمریکا حمایت می شود، تاکید شد. همچنین تاکید کردند: این رژیم باید از سرزمین فلسطین بیرون رانده شود و مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی اعراب و مسلمانان باید همیشه در رأس امور باشد و مورد توجه قرار گیرد.

دو طرف کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین را که از سوی ایران و در این شرایط خاص برگزار شد، نتیجه بخش دانسته و ستودند و اشاره کردند: سفر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به لبنان در این مرحله حساس از اهمیت بالایی برخوردار بود، به خصوص که این سفر بعد از موضع گیری میشل عون رئیس جمهوری لبنان و سخنرانی نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان در کنفرانس تهران مبنی بر قرار دادن مسئله فلسطین در اولویت و حمایت از انتفاضه، انجام گرفت.

همچنین بر لزوم محافظت و توجه به اردوگاه های لبنان و تقویت روابط برادرانه لبنان- فلسطین و برقراری ارتباط و هماهنگی در تمامی سطوح تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha