پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ چهارمین جشنواره ملی شعر رسول مهربانی

حوزه/ به همت انتشارات دارالحدیث، انجمن قلم حوزه و دبیرخانه انجمن های علمی حوزه نشست علمی نقد و بررسی کتاب « شعر توحیدی » اثر استاد محمد علی مجاهدی در سالن همایش های دبیرخانه انجمن های برگزار شد.

مسئول واحد شعر آیینی مؤسسه دارالحدیث در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: کتاب شعر توحیدی، نخستین اثر از مجموعه «در قلمرو شعر آیینی » می باشد که امروز با حضور مؤلف کتاب، نقد و بررسی شد.

حجت الاسلام خوش قلب افزود: با توجه به اهداف و زمینه های تدوین کتاب شعر توحیدی ، مقرر شد این کتاب در معرض نقد اساتید گذاشته شود تا کمبودها و کاستی ­های احتمالی، در آثار بعدی برطرف گردد.

وی گفت: در این نشست، مؤلف  کتاب، استاد محمّدعلی مجاهدی، به پرسش های منتقدان و حاضران در نشست، پاسخ داد.

حجت الاسلام خوش قلب بیان داشت: محمّدعلی مجاهدی به عنوان ارائه دهنده بحث پیرامون کتاب و جنبه های ادبی آن پرداخت و حجت الاسلام والمسلمین استاد زکریا اخلاقی و استاد رضا بابایی به عنوان ناقدین نشست به ارائه مطالبی در خصوص این اثر پرداختند.

لازم به ذکر است، دبیری این نشست علمی ادبی را استاد حسین علیزاده عهده دار بود.

گفتنی است، مجموعه «شعر توحیدی»، نخستین کتاب از مجموعه «سیری در قلمرو شعر آیینی» است که در دوازده بخش، پیشینه شعر توحیدی در چهارده سده را به ترتیب تاریخی بررسی کرده و نمونه‌های گوناگونی را از سروده‏‌های شاعران، ارائه نموده است.

کتاب شعر توحیدی به کوشش محمدعلی مجاهدی در ۶۵۴ صفحه، در سال ۱۳۹۵ و به قیمت ۲۰۰۰۰ تومان از سوی انتشارات مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث چاپ و روانه بازار شده است.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha