چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 409842
۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ امام جمعه شهرستان جاجرم با تاکید بر اینکه سیره فاطمی باید به عنوان یک الگوی ارزشمند در جامعه احیا و تبیین شود، گفت: آحاد جامعه باید رفتار و منش اهل‌بیت (ع) علی‌الخصوص حضرت فاطمه زهرا (س) را همواره الگو و سرمشق زندگی خویش قرار دهند.

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) فاطمیه دوم اظهار داشت: آحاد جامعه باید رفتار و منش اهل‌بیت (ع) علی‌الخصوص حضرت فاطمه زهرا (س) را همواره الگو و سرمشق زندگی خویش قرار دهند.

وی افزود: همه ما باید بدانیم حرکت در مسیر سیره این بانوی مکرم اسلام آثار ارزنده‌ای برای زنان و مردان جامعه خواهد داشت و باید فضای جامعه فضایی فاطمی شود

امام جمعه شهرستان جاجرم تاکید کرد: پرداختن به سیره زندگی حضرت زهرا (س) و زمینه سازی برای ترویج و اجرای این فرهنگ و وجود آن در بطن جامعه اسلامی به عنوان یک موضوع مهم برای ایستادگی در برابر هجمه‌های جنگ نرم دشمنان ضروری است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) نه تنها اسوه زنان بلکه تمامی انسان‌هاست، گفت: سبک زندگی این بانوی دو عالم باید الگوی هر انسانی قرار گیرد تا به تعالی، کمال و سعادت در هر دو دنیا برسد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه در این ایام اقشار مختلف جامعه باید به صورتی رفتار کنند که شأن و منزلت رفیع حضرت فاطمه (س) حفظ شود، خاطرنشان کرد: مراسم‌های عزاداری این ایام هم باید با حضور حداکثری مردم برگزار و روحانیون سخنران هم در این مراسم‌ها سعی کنند به تبیین سیره فاطمی بپردازند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha