سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله اشرفی شاهرودی

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که باقی ماندن دین به برکت وحدت، معنویت و اخلاص بوده است، گفت: امروز وظیفه حوزه علمیه با وجود دشمنی ها و الحادهایی که در دنیا وجود دارد، سنگین تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله اشرفی شاهرودی در نشستی با دبیر شورای عالی و مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه دشمنان درصدد براندازی اسلام ناب و انقلاب اسلامی بوده و هستند، ابراز کرد: دین اسلام 14 قرن به برکت حضور ورحانیت باقی مانده و امروز حوزه های علمیه ادامه دهنده و حفظ کننده این مسیر هستند.

 استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: باقی ماندن این دین به برکت وحدت، معنویت و اخلاص بوده است.

وی همچنین درباره مسائل علمی و آموزشی، با اشاره به اینکه باید ارزش علمی حوزه علمیه را در کنار توجه به اخلاق عملی و سیره و بدون جناح بندی های تفکری بالا برد، اظهار کرد: حوزه علمیه مکانی برای بحث علمی و بالندگی و رشد است و می بایست نسبت به انگیزه و تلاش طلبه دقت کرد.

آیت الله اشرفی شاهرودی تصریح کرد: امروز وظیفه حوزه علمیه با وجود دشمنی ها و الحادهایی که در دنیا وجود دارد، سنگین تر از گذشته است.

 استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با ابراز خرسندی از حضور مستقیم و فعال حوزه علمیه خراسان در برنامه ریزی های علمی مدرسه علمیه آیت الله العظمی خوئی(ره)، گفت: به واسطه این فکر بکر، مدیران حوزه را دعا کردم و امیدوارم این مدرسه  بهتر از پیش با درایت شما رشد یابد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha