شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 پنجمین اجلاسیه مدیران گروه های علمی تربیتی المصطفی

حوزه/رئیس جامعة المصطفی‌العالمیه اصفهان از برگزاری پنجمین اجلاسیه مدیران گروه های علمی تربیتی المصطفی سراسر کشور، به میزبانی اصفهان، در ۱۴ اسفندماه خبر داد.

حجت‌الاسلام ملکی رئیس جامعه‌المصطفی‌العالمیه واحد اصفهان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان پیرامون اجلاسیه مدیران گروه‌های تربیتی عنوان کرد: پنجمین اجلاسیه مدیران علمی تربیتی در سال 95 در اصفهان برگزار می‌شود که با حضور ریاست و معاونین المصطفی و تمامی روسای واحدهای آموزشی و مدیران گروه‌های علمی تربیتی که تعداد بیش از 170 گروه علمی تربیتی است برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اجلاسیه به مباحثی پیرامون نقش گروه‌های علمی تربیتی در حوزه آموزشی و پژوهشی پرداخته می‌شود لکن این برنامه امسال با محوریت مرجعیت علمی جامعه‌المصطفی در جهان کنونی است.

رئیس جامعه‌المصطفی‌العالمیه اصفهان در رابطه با نحوه عملکرد اجلاسیه و نقش آن در امور آموزشی، پژوهشی و تربیتی اظهار کرد: در طول سال پیرامون مسائل آموزشی، پژوهشی و تربیتی آسیب‌شناسی و طرح‌هایی ارائه می‌شود که این طرح‌ها با آموزش تربیت مدار و پژوهش محور مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و نتیجه نشست‌های برگزار شده در طول سال در این اجلاسیه به نقد و بررسی گذارده می‌شود و خروجی نتایج اجلاسیه به عنوان مصوبات اجرایی جهت برنامه سال آینده گروه‌های علمی تربیتی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه  آیت الله اعرافی در طول این اجلاسیه از ابتدا تا انتها حضور خواهند داشت، افزود: سخنران‌های مربوط به هر حوزه مباحث موجود را در اجلاسیه مطرح‌ می‌کنند و این مباحث توسط کارشناسان و مدیران این حوزه‌ها به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

حجت‌الاسلام ملکی در ادامه خاطرنشان کرد: این اجلاسیه روز شنبه 14 اسفندماه 1395 از ساعت 7:30 صبح آغاز و تا ساعت 18 در محل اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر مقالاتی که در حوزه مرجعیت علمی و بعضی موضوعات دیگر به حوزه تربیتی و آموزشی راه می یابد چند مقاله‌ای از برخی مدیران در این جلسه ارائه می‌شود، همچنین این اجلاسیه با تقدیر از مدیران گروه‌های منتخب همراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام ملکی در ادامه یادآور شد: پیام آیت الله العظمی مظاهری در این اجلاسیه قرائت خواهد شد، همچنین این مراسم با حضور  آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و آقای رسول زرگرپور استاندار اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس جامعه‌المصطفی‌العالمیه واحد اصفهان در رابطه با شعار این اجلاسیه عنوان کرد: شعار ما نقش مدیران گروه‌ها در تحقق مرجعیت علمی جامعه‌المصطفی است.

وی در پایان اشاره کرد: در ضمن این اجلاسیه نمایشگاهی از مجموعه فعالیت‌های جامعه‌المصطفی اصفهان در حوزه‌های مختلف در سال‌های اخیر و مجموعه عملکرد معاونت های  آموزشی، فرهنگی تربیتی و پژوهشی، انتشارات المصطفی، دانشگاه مجازی و مرکز آموزش‌های کوتاه مدت برپا می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha