پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان با تاکید بر ضرورت تبلیغ دین با روحیه جهادی، گفت: هدف در قرآن، تبلیغ رسالت های الهی است و در حقیقت روحانیت ادامه دهنده راه انبیاء است و خدا بر ما منت نهاده که این وظیفه خطیر را عهده دار شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، امروز در جلسه معاونان تبلیغ مدارس علمیه استان همدان گفت: قرآن کریم مسئله تبلیغ را این گونه تعبیر می کند مبلغان کسانی هستند که رسالت های الهی را به مردم می گویند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که مسئله خدامحوری در سراسر قرآن کریم کاملا مشهود است، افزود: هدف در قرآن، تبلیغ رسالت های الهی است و در حقیقت روحانیت ادامه دهنده راه انبیاء است و خدا بر ما منت نهاده که این وظیفه خطیر را عهده دار شویم.

مدیر حوزه علمیه همدان ادامه داد: کار برای ترویج دین مایه دلگرمی است و همان طور که خداوند در قرآن کریم کارهای دیگر را نیز براساس خدا محوری ترسیم می کند همانند جهاد در راه خداوند متعال، مسئله تبلیغ نیز همین طور است.

وی در ادامه گفت: زمانی که طلبه ای در منطقه ای سخت، دور افتاده و محروم با یک سلسله کمبود های مالی و توقعات مردم، دچار مشکل می شود، اگر کارش برای خداوند متعال شد تحمل این مسائل آسان می شود.

آیت الله موسوی اصفهانی با تاکید بر ضرورت تبلیغ دین با روحیه جهادی، تصریح کرد: باید روحیه جهادی را در طلبه ها نهادینه کنیم،

مدیر حوزه علمیه همدان در پایان با اشاره به اهمیت زهد و تقوا در عرصه تبلیغ دین، گفت: طلاب باید علمایی را که با زهد کامل و تقوا برای خداوند متعال قدم گذاشتند را ببینند و الگوی خود قرار دهند و در راه الهی و مسیر تبلیغ به یاری دین الهی بشتابند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha