جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور در پیامی به مناسبت تشییع شهید گمنام در میبد، تصریح کرد: شهیدان معماران انقلاب و دفاع مقدس و مبشران تمدن نوین انقلاب اسلامی بوده اند و اینک راه آنان در سراسر جهان تداوم یافته و آرمان امام(ره) و شهدا در چهره مقاومت اسلامی تجلی یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله اعرافی، در پیامی با تقدیر از میزبانی انقلابی مردم شهرستان میبد از شهید گمنام، تصریح کرد: شهیدان معماران انقلاب و دفاع مقدس و مبشران تمدن نوین انقلاب اسلامی بوده اند و اینک راه آنان در سراسر جهان تداوم یافته و آرمان امام(ره) و شهدا در چهره مقاومت اسلامی تجلی یافته است.

متن پیام مدیر حوزه های علمیه و امام جمعه میبد بدین شرح است:


 بسم الله الرحمن الرحیم


آب زنید راه را هین که نگار می رسد

بار دیگر شهر عزیزمان میبد آغوش خود را بروی شهیدی گمنام می گشاید و عطر شهادت در هر کوی و برزن و فضای شهرمان می پیچد و خورشید فروزان شهید بر دلها و جانها می تابد و گروه گروه جوانان شیدا از هر سو به استقبال شهید نام آور می شتابند.

و اینک بیش از هر زمان به فرهنگ ایثار و شهادت و اخلاق تلاش و مجاهدت نیازمندیم و در روزگار فتنه ها و هجمه ها شهیدان مدافع حرم و شهدای مقاوت و شهیدان گمنام والاترین آموزگاران ما هستند و امروز شاهد حضور استاد شهادت و آموزگار ارزشهای متعالی در فضای دانشگاه هستیم و پیوند « دین و زندگی» و « علم و اخلاق » و « جهاد و اجتهاد » را در فضای علم و معرفت به تماشا ایستاده ایم.

گوارا باد بر آنان که امروز با دل و جان و با عشق و اشتیاق به پیشواز افلاکیان و کروبیان آمده اند و آفرین بر جوانان و استادان و دانشجویان که به میزبانی شهید گمنام قیام کرده اند.

شهیدان معماران انقلاب و دفاع مقدس و مبشران تمدن نوین انقلاب اسلامی بوده اند و اینک راه آنان در سراسر جهان تداوم یافته و آرمان امام(ره) و شهدا در چهره مقاومت اسلامی تجلی یافته است.

امیدوارم این پیشواز باشکوه و طلوع پرنور شهید آغازی بر بیداری و هوشیاری و معرفت و بصیرت فزون تر شهر ما و جوانان و مسئولان و همه ما باشد  از همه خالقان این حماسه حضور بی نهایت سپاسگزارم و میزبانی جوانان انقلابی و پرشور و دانشگاهیان گرامی و غیور را ارج می نهم و بر روان پاک شهیدان و امام شهیدان درود می فرستم و توفیق و سرافرازی همگان را مسألت می نمایم.

برپایه این گزارش، از روز یکشنبه هفته جاری چهار شهید گمنام وارد یزد شده اند که مراسم گوناگونی با حضور مردم شهید پرور استان در برخی شهرستان ها برگزار شده است و روز گذشته پیکر یک شهید گمنام در میان اشک ماتم مردم انقلابی، در دانشگاه شهید مطهری تفت به خاک سپرده شد و صبح امروز نیز پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه آیت الله حائری(ره) میبد به خاک سپرده شد و فردا همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) نیز دو شهید گمنام در شهرستان خاتم و حسینیه مرکزی مروست آرام می گیرند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha