جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با روحانیون شهرستان کمیجان

حوزه/ حجت‌الاسلام شفیعی با اشاره به اهمیت تربیت دینی نسل جوان در جامعه امروزی برای کاهش معضلات اجتماعی، یادآور شد: هیچ کاری مانند تربیت دینی به‌ویژه تربیت نسل جوان لذت‌بخش نیست و جوانان ما باید مؤمن و انقلابی تربیت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از استان مرکزی، حجت‌الاسلام شفیعی، با حضور در شهرستان کمیجان و در نشستی با روحانیون این شهرستان، با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: همکاری مراکز و ادارات فرهنگی، در راستای اجرای برنامه های فرهنگی اثرگذار است و می تواند منجر به تأثیرات مطلوبی در جامعه باشد.

وی به استقرار روحانیون در مناطق محروم استان مرکزی اشاره کرد و افزود: معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با همکاری نهادهای مردمی و ارگان‌های دولتی، با ساخت خانه‌های عالم در سطح روستاها و استقرار روحانیون در این خانه‌های عالم، توانسته است، گام مؤثری در راستای ارتقای سطح دینی و فرهنگی بردارد.

معون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی همچنین تأسیس دارالقرآن و پایگاه های ثقلین شهری و روستایی را ظرفیت مؤثری در استان خواند و گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه فعالیت دارالقرآن و پایگاه های ثقلین قرآنی دراستان به فعالیت های دینی می پردازند. 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی اضافه کرد: روحانیون با زبان هنرمندی و ظرافت، باید سنت گرانقدر پیامبر(ص) را به مردم ابلاغ کنند و مروج ارزش های دینی و اسلام ناب محمدی باشند.

حجت‌الاسلام شفیعی با اشاره به اهمیت تربیت دینی نسل جوان در جامعه امروزی برای کاهش معضلات اجتماعی، یادآور شد: هیچ کاری مانند تربیت دینی به‌ویژه تربیت نسل جوان لذت‌بخش نیست و جوانان ما باید مؤمن و انقلابی تربیت شوند.

وی در پایان همکاری با نهادهای فرهنگی و دینی در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و کمک به پرورش و تربیت دینی جوانان و نوجوانان را از اقدامات معاونت تبلیغ حوزه علمیه  خواند و گفت: به منظور تحقق این مهم، تفاهم‌نامه‌های متعددی با ادارات مختلف استان منعقد شده است.

وی در پایان ازهمکاری ادارات و نهاد ها با معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha