شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام حسینی پور_ مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و فراهم نمودن شرایط ازدواج برای آنها، نیاز امروز جامعه است و از بروز بسیاری از تهدیدات و آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اراک، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی پور، در دیدار کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی که به مناسبت هفته نیکوکاری برگزار شد، اظهار داشت: کار کمیته امداد امام خمینی (ره)، مقدس است و این نهاد از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

وی توجه به مقولات فرهنگی را از نیازهای امروز جامعه عنوان و تصریح کرد: ایران اسلامی بنا به موقعیت و ماهیت نظام سیاسی آن، در طول حیات خود همواره با تهدیدات خارجی و داخلی مواجهه بوده است و مهمترین عامل برای مقابله با این تهدیدات، د توجه به ارتقای سطح فرهنگی جامعه و اقتصاد مقاومتی است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده های تحت حمایت را از اقدامات خوب و مؤثر کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و فراهم نمودن شرایط ازدواج برای آنها، نیاز امروز جامعه است و از بروز بسیاری از تهدیدات جلوگیری می کند.

وی در ادامه با تأکید بر توجه به اهمیت زکات تصریح کرد: تعامل کمیته امداد با ائمه جماعات و سایر مسئولین می تواند راهگشایی احیای این فریضه الهی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی پور در پایان سخنان خود، با بیان این که تلاش در جهت کاهش فقر یک وظیفه همگانی است و تحقق آن نیازمند همکاری همه بخشها با کمیته امداد می باشد، گفت: مشارکت های مردمی در این مقوله نقش بسزایی دارد و تلاش شود تا سهم مشارکت های مردم در این فریضه بزرگ الهی بیشتر باشد تا از معنویات آن در زندگی بهره ببرند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha