جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز، باید بر محور فرائضی مثل اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و توجه به محرومان جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، در نشست اعضای کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی گفت: افزایش فعالیت های فرهنگی و استقبال زائرین از این بخش نشان دهنده این است که مردم دوست دارند ملی ترین عید خود را در اماکن مقدس تحویل کنند.
امام جمعه قم افزود: باید از این ظرفیت عقیدتی و مذهبی و علاقه مردم به نحو احسن استفاده کرد و با برنامه ریزی های دقیق بتوان خدمات خوبی را ارائه داد.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز باید بر محور فرائضی مثل اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و توجه به محرومان جامعه باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اظهار داشت: شهر مقدس قم جایگاه ویژه ای در میان شهرهای ایران دارد و باید فعالیت های فرهنگی نیز متناسب با این جایگاه باشد تا زائرین بتوانند از این ظرفیت های مهم از قبیل حرم کریمه اهل بیت(ع)، حوزه های علمیه، امامزادگان و مراجع عظام تقلید استفاده کنند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha