پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 410390
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
ارسال ایمیل‌های تهدیدآمیز به مساجد ایالت جورجیا

حوزه/در پی دریافت ایمیل‌های تهدید آمیز در مساجد ایالت جورجیا، شورای روابط اسلامی آمریکایی خواستار ارتقاء اقدامات امنیتی در این مراکز شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wsbtv، 4 مسجد ایالت جورجیا در آمریکا نامه‌های تهدیدآمیزی دریافت کرده‌اند و در همین راستا نیز شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) نیز از مساجد این منطقه خواسته است که اقدامات امنیتی خود را ارتقا دهند.
به گفته نماینده این شورا مسجد گرین ویو مدنی در لاورنسویل در روز 24 فوریه نامه‌ای تهدیدآمیز دریافت کرده که در آن نوشته شده است: مرگ منتظر شما و هم‌نوعانتان است! در این نامه‌ها همچنین تصویری از سر بریدن کشیده شده است.
مسجد عمربن عبدالعزیز در نورکراس ایالت جورجیا، مسجد الفاروق و مسجد دیگری در ناحیه آتلانتا نیز پیام‌های تهدیدآمیز مشابهی دریافت کرد‌اند. این ایمیل‌ها با موضوع «تنها هشدار شما» ارسال شده‌اند.
در این نامه‌ها مسلمانان، مکزیکی‌ها و سیاهپوستان به مرگ تهدید شده‌اند و به آن‌ها گفته شده که باید از آمریکا بروند وگرنه همگی آن‌ها قتل عام خواهند شد.
ادوارد احمد میشل مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی آمریکایی در جورجیا در این باره گفت: ما امیدواریم مقامات مسئول ایالتی و فدرال افرادی را که این تهدیدهای وحشیانه علیه مساجد ایالت جورجیا انجام داده‌اند را شناسایی کرده و دستگیر کنند. 
وی افزود: در ضمن اینکه در جستجوی یافتن عاملان این تهدید‌ها هستیم، رهبران مساجد باید به منظور محافظت از خانه عبادت مردم از طریق همکاری با مقامات مجری قانون، نصب دوربین‌های امنیتی و به کارگیری ماموران امنیتی در طول نمازهای یومیه، اقدامات امنیتی را ارتقاء دهند.
گفته می‌شود دو هفته پیش نیز ایمیل‌های مشابهی به دو  مسجد آلاباما یعنی جامعه اسلامی بیرمنگام و مرکز اسلامی هانتزویل فرستاده شده بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha