جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت:گر چه نوع زندگی مردم خوب است، ولی لازم است در آستانه سال جدید به نیازمندان رسیدگی شود و با کمک خیرین خوشحال شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار میرشکار، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزارشد با بیان اینکه کار امداد امام خمینی(ره)، مدل دینی و اسلامی است گفت: اگر فعالیت درچارچوب دینی صورت گیرد، قطعا الگوی مناسبی برای سایر دستگاه ها خواهد بود؛ بنابراین لازم است این مدل سازی بیش از گذشته تقویت شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که دراین نوع مدل سازی، رضایت مندی خدا قطعا وجود دارد، افزود: مردم نشان دادند در کارهای خیر پیش قدم می باشند، خبرهای که از رسانه ملی در مسائل مختلف از کمک رسانی منتشر می شود نشان از عشق مردم به انسان دوستی است.

امام جمعه قم عنوان کرد: اگر چه نوع زندگی مردم خوب است، ولی نیاز است در آستانه سال جدید به نیازمندان رسیدگی شود و با کمک خیرین خوشحال شوند.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: باید کاری کرد روحیه نوع دوستی و همدلی در جامعه تقویت شود و اگر عید می آید خوب است همه مردم خوشحال شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha