شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زکات

حوزه/ رئیس اداره زکات خراسان جنوبی با بیان اینکه در مدت ۱۱ ماه امسال ۱۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال زکات در خراسان جنوبی جمع آوری شده است، گفت: مبلغ جمع آوری شده در دو سر فصل کمک به محرومان و پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.

حجت الاسلام حسین فلسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اعلام این خبر اظهار داشت: تفاهم نامه ای در حوزه مسکن، اشتغال، حمایت و سلامت خانواده با اداره کل بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی منعقد و مقرر شد، کارشناسان زکات در سر فصل‌های محرومان و دیگر پروژه‌های عمرانی اقدامات لازم در زمینه زکات را در سال 96 در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: در مدت 11ماه امسال بالغ بر 122 میلیارد و چهارصد میلیون ریال زکات در خراسان جنوبی جمع آوری شده که این مقدار زکات در دو سر فصل محرومان و پروژه‌های عمرانی از قبیل خانه عالم، مسجد، حسینیه، پارک مصرف شده است.

رئیس اداره زکات خراسان جنوبی ادامه داد: طبق پیگیری های انجام شد، بناست که  با بسیج طلاب خراسان جنوبی تفاهم نامه‌ای منعقد شود تا از ظرفیت طلاب در راستای تبلیغ رسانی فریضه بزرگ زکات استفاده شود.

وی افزود: استفاده از طلّاب و ظرفیت گروه‌های جهادی و بهره‌گیری از ظرفیت حضور نماینده ولی فقیه در استان از اهداف ستاد زکات استان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha