چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 برگزاری مسابقه قرآن با حضور نوجوانان ایرانی و عراقی

حوزه/ دارالقرآن الکریم وابسته به آستان مقدس علوی در پایان مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان ایرانی در عراق، محفلی قرآنی بر پا کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبر گزاری «حوزه» دارالقرآن الکریم وابسته به آستان مقدس علوی در پایان مسابقه قرآنی که موسسه قرآن کریم آستان مقدس عباسی برای دانش آموزان ایرانی برگزار کرده بود، محفلی قرآنی برپا کرد.

در این محفل قرآنی که در صحن شریف حیدری برگزار شد، قاریان برجسته و منتخبان مسابقه به تلاوت قرآن پرداختند و همچنین دانش آموزان طرح "قاریان برجسته کشوری" که موسسه قرآن کریم آستان مقدس عباسی برگزار کننده آن است حضور داشتند.

قاری حسنین الحلو مسئول مرکز تربیت قاریان و حافظان موسسه قرآن کریم و سرپرست طرح "قاریان برجسته کشوری" گفت: امروز موسسه قرآن کریم مسابقه قرآنی خود را با عنوان "شوق تلاوت" ویژه دانش آموزان طرح تلاوت ملی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران که همانند طرح "قاریان برجسته کشوری" آستان مقدس عباسی است، برگزار کرد.

وی افزود: از جمله توافقات قرآنی ما با وزارت ارشاد ایران، تبادل تجربیات دو طرفه و برگزاری محافل و مسابقه های قرآنی مشترک است و این محفل قرآنی که آستان مقدس علوی برگزار می کند یکی از آن توافقات است.

الحلو گفت: ما به عنوان کمیته برگزار کننده این مسابقه تصمیم گرفتیم تا از طریق محفل قرآنی صحن علوی برای برندگان این مسابقه جشن بگیریم.

در پایان هدایا و جوائز توسط استاد حسین مقدمی کیا مدیر اجرایی طرح تلاوت ایران و شیخ جواد النصراوی مدیر موسسه قرآن کریم به قاریان برجسته و حائزین رتبه های اول در مسابقه اعطا گردید.

شایان ذکر است که دار القرآن الکریم وابسته به آستان مقدس علوی سال پیش محفلی قرآنی را در صحن مطهر علوی و با حضور قاریان برجسته و ممتاز ایرانی و کارکنان موسسه قرآن کریم آستان مقدس عباسی برگزار کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha