جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت انقلابی همواره در صحنه نخست دفاع از انقلاب حاضر بوده است، تصریح کرد: علیرغم همه تلاش های دشمنان برای ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت، اما همچنان شاهد حفظ جایگاه ارزشمند روحانیت در جامعه اسلامی هستیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دوشنبه شب در مراسمی که به مناسبت درگذشت حجت الاسلام مجتهدزاده، مسئول مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سوادکوه برگزار شد با اشاره به این که روحانیت در هر مسئولیتی که قرار گرفت به موفقیت های بسیاری دست یافت، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همواره از نقش آفرینی روحانیت در صحنه های مختلف انقلاب هراسان بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت انقلابی همواره در صحنه نخست دفاع از انقلاب حاضر بوده است، تصریح کرد: علیرغم همه تلاش های دشمنان برای ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت، اما همچنان شاهد حفظ جایگاه ارزشمند روحانیت در جامعه اسلامی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که روحانیت همواره پناهگاهی امن برای مردم بوده است، ادامه داد: در طول تاریخ به تجربه ثابت شده هر گاه مردم با روحانیت همگام بودند، توانستند در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان بیاستند و آنها را خنثی کنند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز نیز روحانیت رسالت سنگینی در برابر انقلاب اسلامی بر عهده دارد، افزود: در شرایطی که دشمن با همه توان در برابر انقلاب ایستاده اند و تلاش می کنند تا اصول و آرمان های انقلاب را کمرنگ کنند، دفاع و پشتیبانی از این آرمان های مهم انقلاب یکی از وظایف مهم روحانیت آگاه و با بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تخریب جایگاه روحانیت یکی از اهداف و برنامه های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اما روحانیت با عملکرد و کارنامه روشن خود در عرصه قبل و بعد از انقلاب به همه دنیا ثابت کرد که از همه تهمت ها و افتراهای دشمنان مبرا بوده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به نقش و رسالت مهم روحانیت در دفاع از جایگاه ولایت و رهبری، بیان داشت: روحانیت در برابر همه هجمه هایی که به جایگاه ولایت  و روحانیت وارد شده تمام قد ایستاد و از این جایگاه الهی با همه توان خود دفاع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود به ویژگی های بارز مرحوم حجت الاسلام مجتهدزاده اشاره کرد و با بیان این که این روحانی انقلابی عمر با برکت خود را در دفاع از انقلاب و اسلام سپری کرد، گفت: همه دغدغه این شخصیت ارزشی دفاع از جایگاه اسلام، انقلاب و رهبری بود.

وی با اشاره به این که مرحوم مجتهدزاده نسبت به دنیا و مادیات بسیار بی رغبت بود، خاطرنشان کرد: پست و مقام نزد این روحانی انقلابی هیچ جایگاهی نداشت و هرگز خود را وقف این گونه مسائل نمی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران حامی حقیقی ولایت و رهبری هستند، تصریح کرد: مردم کشورمان در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha