جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محاصره الدراز بحرین

حوزه/ محاصره امنیتی منطقه الدراز محل سکونت شیخ عیسی قاسم توسط ماموران امنیتی آل خلیفه به مدت ۲۵۹ روز است که ادامه دارد و این محاصره ظالمانه شبیه محاصره ملت بی دفاع فلسطین توسط رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: محاصره امنیتی منطقه الدراز محل سکونت شیخ عیسی قاسم توسط ماموران امنیتی آل خلیفه به مدت 259 روز است که ادامه دارد و این محاصره ظالمانه شبیه محاصره ملت بی دفاع فلسطین توسط رژیم صهیونیستی است.

در همین راستا گروهی از کودکان و دانش آموزان و مردم ساکن منطقه الدراز با اشاره به رنج ها و مشکلات خود برای ورود و تردد در منطقه الدراز از هشت ماه پیش تا کنون گفتند دانش آموزان این منطقه ناچارند برای رسیدن به مدرسه محاصره شده خود مسافت زیادی را با پای پیاده طی کنند و علاوه بر این مردم این منطقه به صورت پیوسته مورد بازرسی های توهین آمیز توسط نیروهای امنیتی قرار می گیرند.

لازم به ذکر است نیروهای امنیتی بحرین از حدود 8 ماه پیش تا کنون درپی مطرح شدن حکم سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم و حمایت مردم از این روحانی مبارز، منطقه الدراز را محاصره کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha