جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین معلمی در اجلاس خبرگان رهبری گفت: اگر می خواهیم مردم سرخورده نشوند و در انتخابات شرکت کنند باید به مشکلاتی مانند حقوق های نجومی و وضع معیشتی مردم رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، صبح امروز در دومین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حماسه آفرینی های ملت انقلابی ایران، گفت: ملت ایران در 22 بهمن حماسه ای بی سابقه خلق کرد و استکبار ستیزی و پایبندی خود به نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید و مسئولین باید از این حماسه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انقلاب با مجاهدت امام(ره) و مردم و خون شهدا به پیروزی رسیده است، افزود: مسئولان باید ساده زیست باشند و تلاش برای خودکفایی را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: ساده زیستی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری زبانزد خاص و عام است، اما متاسفانه عده ای از زمین های  هزاران متری صحبت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه با تاکید بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه، یادآور شد: امام(ره) فرمودند «ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد».

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به مسئله اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سالهای اخیر بر اقتصاد مقاوتی تاکید دارند و از مجلس و دولت انتظار می رفت در سال اقدام و عمل، به این مهم توجه ویژه ای می کردند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر می خواهیم مردم سرخورده نشوند و در انتخابات شرکت کنند باید به مشکلاتی مانند حقوق های نجومی و وضع معیشتی مردم رسیدگی شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha