پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی، در جمع طلاب مدرسه علمیه کوثر قزوین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: طلاب به عنوان بازوی پر توان اسلام در روشنگری مباحث دینی، بویژه در افشا کردن افکار و عقاید فرقه های انحرافی تاثیرگذار هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه کوثر قزوین، بر ضرورت تبیین افکار و عقاید فرقه های انحرافی از سوی طلاب تاکید کرد و اظهار داشت: امروزه هر انسان منصفی می تواند درک کند که دشمن چگونه با تمام توان برای مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) به میدان آمده و در رسیدن به اهداف شوم خود از گزینه هایی چون اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی بهره می جوید.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: ضرورت دارد به منظور جلوگیری از رسیدن جریانات ضد تشیع و تسنن به اهداف شوم، اطلاع رسانی عمومی صورت گیرد.

 وی تصریح کرد: شناساندن تشیع واقعی از تشیع ساختگی و دروغین و آشنایی و ارتقاء سطح علمی مبلغین جهت پاسخگویی به شبهات ورفع آننیاز امروز جامعه است.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی مهمترین و اولویت دارترین وظایف علمای جهان اسلام در شرایط کنونی ایجاد یک نهضت علمی، منطقی و فراگیر برای ریشه کن کردن این جریانات است و وظیفه ما امروز دفاع از اسلام غدیر است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در پایان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در تلاش هستند که بذر نفاق واختلاف را در بین مسلمانان ترویج نمایند که  باید در این زمینه هوشیار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha