پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دانشگاه میشیگان کلاس دفاع شخصی ضداسلام‌هراسی برگزار می‌کند

حوزه/ دانشگاه میشیگان آمریکا قصد دارد کلاس‌های دفاع شخصی برای دانشجویان محجبه و مسلمان برگزار کند تا آن‌ها بتوانند در مقابل حملات اسلام‌هراسی نژادپرستان از خودشان دفاع کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از dailycaller، دانشگاه میشیگان آمریکا به زودی میزبان یک کارگاه آموزشی دفاع شخصی برای دانشجویان زن مسلمان و محجبه به ویژه برای دفاع علیه حملات اسلام‌هراسی و نفرت محور از سوی نژادپرستان است.

این کارگاه‌های آموزشی هر یک در درجه اول روی دفاع شخصی در مقابل حملات اسلام‌هراسی مانند هل دادن، ضربه به صورت و به ویژه کشیدن روسری و حجاب تمرکز خواهند داشت.

مریم عزیز مربی این کارگاه‌های آموزشی دارنده کمربند مشکی کاراته گوجوریو و متخصص حرکات ویژه هنرهای رزمی ضدنفرت، ضداسلام‌هراسی و دفاع شخصی است.

عزیز که قصد دارد دکترای خود را در دانشگاه میشیگان دریافت کند می‌گوید: بیشتر کلاس‌های دفاع شخصی به شما شیوه‌های دفاع در مقابل حملات اسلام‌هراسانه مانند کشیدن روسری از سر را نمی‌دهند و با توجه به افزایش حملات نفرت محور در ماه‌های اخیر در آمریکا یادگیری این شیوه‌های دفاع شخصی از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

وی به دانش پژوهانش که بیشتر آنان را زنان مسلمان تشکیل می‌دهند نیز اینگونه توصیه می‌کند: بیشتر کسانی که به شما حمله می‌کنند ضرورتا قوی‌تر از شما نیستند. آن‌ها تصور می‌کنند برتر هستند و می‌توانند شما را سورپرایز کنند. آن‌ها به فضای شخصی شما تجاوز کرده و سعی می‌کنند با فریاد زدن یا هل دادن شما برتری خود را نشان دهند ...

عزیز در سمینارهای قبلی که در دانشگاه میشیگان برگزار کرده بود نیز سعی داشت شیوه‌های مختلف دفاع شخصی دربرابر حملات را به زنان بیاموزد. این مربی ورزش‌های رزمی به شهرهای مختلف سفر می‌کند و سعی دارد کلاس‌های مبارزه با اسلام‌هراسی را برای زنان مسلمان برگزار کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha