پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله جنتی

حوزه/ رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح آشتی ملی آن را وسیله ای برای فراموش کردن فتنه دانست و از مقام معظم رهبری به دلیل موضع گیری به موقع ایشان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،  آیت الله احمد جنتی، عصر امروز در اختتامیه دومین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی گفت: در این اجلاسیه دو طرح پیشنهادی از سوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان اعلام وصول و جهت بررسی به کمیسیون آیین نامه ارجاع شد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به نطق های پیش از دستور نمایندگان، مطالب ارائه شده از سوی اعضا در این اجلاسیه را بسیار خوب و هدفمند ارزیابی کرد.

وی از خبرنگاران و خبرگزاری ها و مسئولین و دست اندرکاران برگزاری اجلاس برای برگزاری هر چه بهتر و پوشش خبری این اجلاسیه تشکر کرد و از آنان خواست این مطالب به شکل مناسب، نشر دهند و به دست مسئولین برسد.

آیت الله جنتی همچنین از دولت خواست به معیشت مردم توجه ویژه ای نموده و به حال فقرا و محرومین فکر اساسی کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه از مردم به خاطر حضورشان در صحنه به ویژه راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد و این را وظیفه ملی و شرعی عنوان کرد و افزود: به همه ملت توصیه می کنیم در هفته احسان و نیکوکاری به مستمندان کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به طرح آشتی ملی آن را وسیله ای برای فراموش کردن فتنه دانست و از مقام معظم رهبری به دلیل موضع گیری به موقع ایشان قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha