جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رژیم صهیونیستی نشست زنان محروم فلسطینی را ممنوع کرد

حوزه/ درست پیش ازآغاز گردهمایی، پلیس اسرائیل با یورش بی‌سابقه‌ای به محل برگزاری نشست زنان محروم فلسطین، مانع از برگزاری مراسم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، درحالی که قرار بود دیروز ظهر انجمن فلسطینی زنان برای برابری و دموکراسی در بیت‌المقدس نشستی در رابطه با روز بین‌المللی زن برگزار کنند، پلیس اسرائیل مانع از برگزاری این گردهمایی شد.
درست پیش از آغاز این نشست پلیس اسرائیل به هتل یورش برده و مراسم را کنسل کرد.
این مراسم که قرار بود در هتل سنت جورج در خیابان صلاح الدین در شرق بیت المقدس برگزار شود به دستور گیلاد اردان وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی متوقف شد. 
ظهور ابو میهایلا، دبیر انجمن زنان فلسطینی در خصوص این حادثه به خبرنگاران گفت: این همایش قرار بود تنها یک گریز از زندگی تلخ روزانه زنان محروم شرق بیت‌المقدس باشد که به سختی برای گذران زندگی کار می‌کنند. تمامی فعالیت‌های ما برای حمایت از زنان به ویژه زنان محروم و نیازمند است.
میهایلا  با بیان اینکه از یورش ناگهانی تعداد زیادی پلیس اسرائیل در هتل دچار شوک شده بود گفت: آن‌ها طوری به ما حمله کردند که گویی ما جنایتکار جنگی هستیم!
دفتر وزارت امنیت رژیم صهیونیستی به تازگی دستور بسته شدن یک ساختمان فرهنگی به نام بیت الشرقی را داده است. رژیم اسرائیل همچنین در سال گذشته فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی نهادهای فلسطینی را که به منظور آگاهی سازی در رابطه با اشغال فلسطین انجام می‌شد ممنوع ساخته بود.
درحالی که بر اساس قوانین بین‌المللی شهر بیت المقدس بخشی از سرزمین‌های فلسطین محسوب می‌شود اما اسرائیل با سرعت بخشیدن به ساخت شهرک‌های اسرائیلی در این منطقه و همزمان تخریب خانه‌های فلسطینی سعی در تصاحب تدریجی آن دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha