جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سال نو مبارک

حوزه/ نشست اخلاقی ترییتی در آستانه سال نو با محوریت «خداشناسی و مباحث اعتقادی»، در مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول (ص) استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم اکرم قنبری، عصر امروز در نشست طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه در بهار طبیعت و سبز شدن مواهب طبیعی باید به خداشناسی و تفکر در خلقت توجه ویژه ای داشته باشیم، گفت: تفکر و تدبر در خلقت و مواهب الهی به انسان درس خداشناسی و توجه به معاد و روز رستاخیز را می دهد.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر با اشاره به اینکه در سال نو و آغاز بهار طبیعت باید به خانه تکانی دل نیز توجه ویژه ای داشته باشیم، تصریح کرد: در آستانه سال نو باید با درس گرفتن از خلقت پروردگار، دل را از کینه و ناراحتی پاک نموده و در راستای اعتقاد به خداشناسی و معاد گام برداریم.

وی با بیان اینکه طلاب در نوروز و سال نو نیز باید رسالت تبلیغی خود را در محافل خانوادگی و دید و بازدیدها انجام دهند، خاطر نشان کرد: در مجالس خانوادگی بهتر است مبلغان با ارائه الگوی اخلاقی، تلاش کنند با مهربانی، سعه صدر و خلق نیکو، امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) شهرستان الشتر با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از جمله مواردی است که باید مبغان در راس برنامه های تبلیغی خود قرار دهند، بیان داشت: توجه به مولفه های حجاب و عفاف در امر استحکام بنیان خانواده باید از سوی مبلغان در محافل خانوادگی و دید و بازدیدها بیان شود.

برپایه این گزارش، در پایان این نشست، جلسه پرسش و پاسخ با محوریت مباحث اعتقادی و رفتاری با موضوع بهار طبیعت برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha