جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به این که امروز دشمنان از طریق جنگ نرم به ایران اسلامی حمله ور شده اند، گفت: راهیان نور روح «ما می توانیم» را به کالبد جوانان تزریق می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، صبح امروز در جمع کاروان های راهیان نور اعزامی به مناطق جنوب کشور اظهار داشت: رزمندگان اسلام در بدترین شرایط آب و هوایی و نیز در وخیم ترین وضعیت از نظر تسلیحات، در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح ایستادند و هرگز در روحیه شان خللی ایجاد نشد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه همیشه و در همه حال باید آماده مقابله با دشمنان دین خدا و نظام مقدس باشیم، افزود: نباید مقابله دول زورگو و استکباری را تنها به آن هشت سال دفاع مقدس خلاصه کرد. امروز دشمنان از طریق جنگ نرم به ایران اسلامی حمله ور شده اند.

وی با اشاره به اینکه مقابله با جنگ نرم دشمنان بسیار سخت تر از جنگ نظامی است، گفت: دشمنان در جنگ نرم از هر فرصت و خلاءای برای ضربه زدن به این نظام الهی استفاده می کنند، لذا می طلبد که آحاد جامعه در برابر این هجمه هوشیاری خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان کرد: بعد از پایان هشت ساله دفاع مقدس و شکست مذبوحانه دشمنان در مقابل اراده جوانان انقلابی این دیار، بدخواهان به دنبال پیدا کردن روزنه ای دیگر برای نفوذ خود به صورت تدریجی هستند، لذا همچنان به دنبال فتنه انگیزی و توطئه می باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تاکید کرد: شبکه های مجازی، ماهواره و دیگر وسایل ارتباط جمعی همگی ابزاری در دست بدخواهان و کینه توزان نظام اسلامی برای گمراه ساختن نسل جوان و آینده ساز هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر باید برای مقابله با این هجمه گسترده فرهنگی، از پتانسیل های هشت سال دفاع مقدس استفاده شود، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور برای آشنایی نسلی که جنگ را به صورت مستقیم تجربه نکرده اند، با ارزشهای دفاع مقدس و ایثارگری شهدا و رزمندگان، بسیار تاثیرگذار است و باید با قدرت خود ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان تاکید کرد: راهیان نور، روحیه تهذیبی، جهادی و ما می توانیم، را در کالبد جوانان می دمد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha