پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع مردم یمن در اعتراض به تجاوز عربستان

حوزه/ مردم مناطق مختلف یمن با برگزاری تجمع های متعدد، ضمن محکوم کردن استمرار تجاوز عربستان به یمن و کشتار مردم مظلوم یمنی، آمادگی خود را برای جهاد و مبارزه با متجاوزان اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مردم استان ها و شهرهای مختلف یمن روز گذشته پس از برگزاری نماز جمعه با برگزاری تجمع های متعدد، ضمن محکوم کردن استمرار تجاوز عربستان به یمن و کشتار مردم مظلوم یمنی، آمادگی خود را برای جهاد و مبارزه با متجاوزان اعلام کردند.

این تجمع ها با عنوان اشداء علی الکفار در مناطق مختلفی همچون، مسجد البلیلی در منطقه الوحدة در صنعا، مسجد الشرفی محله الصافیه در صنعا، شهر ذمار، مسجد حنظل محله التحریر شهر صنعا و مسجد الحصبه محله الثورة در صنعا برگزار شد.

تجمع کنندگان ضمن اعلام بسیج عمومی برای مبارزه با متجاوزان اشغالگر و مزدوران داخلی آنها کمک های خود را برای حمایت از رزمندگان یمنی جمع آوری کردند.

این تجمع ها با اجرای سخنرانی و قطعات شعر حماسی توسط شهروندان و شخصیت های مختلف همراه بود و تمام مردم شرکت کننده در این تجمع ها آمادگی خود را برای مبارزه با متجاوزان سعودی اعلام کردند و از مجاهدت های ارتش و کمیته های مردمی قدردانی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha