شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: مدیران مدارس علمیه استان لرستان در جهت تقویت زیرساخت های اخلاقی، آموزشی و پژوهشی طلاب همت خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، عصر امروز در اجلاس فصلی مدیران مدارس علمیه استان لرستان با بیان اینکه مدیران و اساتید حوزه نقش مهمی در تربیت و تعلیم طلاب مهذب و توانمند دارند، گفت: با تقویت زیر ساخت های حوزوی، رفع نقاط ضعف و تلاش برای پیگیری می توان توان و ظرفیت مدارس را برای تربیت مبلغان کارآمد ارتقاء داد.

وی با بیان اینکه مدیران مدارس باید با دقت و نظارت بر اصول تهذیبی، علمی و آموزشی، استعدادهای برتر و توانمند را در بین طلاب کشف کنند، تصریح کرد: با کشف استعدادها می توان برنامه ریزی منسجم و هدفمند را برای تربیت و تعلیم بکار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به آغاز ثبت نام سال تحصیلی جدید حوزه، از مدیران و اساتید حوزه خواست با دقت و نظارت زمینه هدایت جوانان متعهد و ولایت مدار را به مدارس فراهم نمایند تا شاهد گسترش روزافزون اهداف حوزه انقلابی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه مدیران، اساتید و کادر حوزه باید با سعه صدر و بیان شیوا به تبیین اثرات و برکات حوزه در محافل و جلسات همتی والا داشته باشند خاطر نشان کرد: توجه به پذیرش در خصوص کیفی سازی باید سر لوحه جذب سال تحصیلی جدید قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مدیران باید گزارشات عملکرد ۶ ماهه خود را بر مبنای اصول علمی مدیریت ارائه دهند، افزود: ارائه گزارش عملکرد مدون و منسجم می تواند مدیران را در اجرا و هدایت برنامه ها در مدارس یاری نماید.

برپایه این گزارش، در این جلسه مدیران ۱۳ مدرسه علمیه استان گزارش فصلی خود را از برنامه ها و فعالیت های مدارس ارائه دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha