شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، به شکست ناپذیری ایران در مقابل توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: مردم ایران تا زمانی که عاشورا، انتظار و تقلید و تبعیت از رهبری را دارند، هیچ شکستی برایشان متصور نیست .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درکاشان آيت الله عبدالنبي نمازي، شب گذشته  در يادواره شهداي مدافع حرم و بزرگداشت شهدای مسجد قمر بني هاشم(ع) و آيين تكريم مادران و همسران شهداء، گفت: براساس مفاهیم بلند قرآنی شهیدان  همیشه زنده اند و نزد خداوند متعال روزی می خورند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به تلاشهای دشمنان اسلام برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : صاحب نظران و محققان آمریکایی پس از بررسی علت ماندگاری نظام ایران به این نتیجه رسیدند که به هیچ عنوان نمی توان با جنگ نظامی این نظام و ملت را به زانو درآورد .

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به شکست ناپذیری ایران در مقابل توطئه های دشمنان اشاره کرد وافزود: مردم ایران تا زمانی که عاشورا، انتظار و تقلید و تبعیت از رهبری  را دارند، هیچ شکستی برایشان متصور نیست .

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در همایش بین المللی حمایت ازا نتفاضه فلسطین که اخیرا با حضور اندیشمندان بزرگ جهان اسلام در تهران برگزار شد، ابراز داشت: یکی از پژوهشگران مصری حاضر دراین اجلاسیه با شنیدن بیانات معظم له  گفت: «من قبلا گمان می کردم ایشان رهبر شیعیان جهان است، ولی به نتیجه رسیدم که رهبرشیعیان واهل سنت است»پ چرا که تنها رهبری که از ملت مظلوم فلسطین سخن می گوید و از آنها حمایت می  کند فقط ایشان است».

عضو خبرگان رهبری با اشاره به آیات قرآن که به جانشینی صالحان در روی زمین اشاره دارد گفت: قطعا پیروزی متعلق به مستضعفان و صالحان است و در آن هیچ شکی نیست

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha