سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسپور-مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان فارس از اجرای اجرای طرح تکریم روحانیون پیشکسوت(معمرین) در استان خبر داد.

حجت الاسلام عباسپور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این خبر گفت: در این طرح سه گروه متشکل از مدیر و معاونان مرکز خدمات استان به نقاط مختلف استان عزیمت کرده و ضمن دیدار با روحانیون معمر بالای 60 سال، از سال‌ها تلاش آنان در تبلیغ دین مبین اسلام قدردانی کردند.

وی بیان کرد: گروه‌های اعزامی، ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات، به تبیین فعالیت‌ها و این مرکز پرداخته و سپس نظرات پیشنهادهای معمرین عزیز نسبت به این خدمات را برای بررسی بیشتر، به مدیر مرکز خدمات حوزه استان منتقل می‌کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان فارس با اشاره به اهداف این طرح گفت: طرح دیدار با معمرین یکی از برنامه‌های مستمر مرکز خدمات در سراسر کشور است. در این طرح مسئولین مرکز با حضور در منزل معمرین هر استانی ضمن بررسی مشکلات معیشتی و درمانی این عزیزان، از سال‌ها تلاش تبلیغی آنان در گسترش دین مبین اسلام قدردانی می‌کنند.

وی افزود: به دلیل فشردگی برنامه‌های مرکز خدمات استان فارس در سال جاری، طرح تکریم معمرین استان به اسفندماه موکول شد و با عنایت امام زمان(عج) با توجه به حجم بالای برنامه های مرکز در پایان سال، باهمت همکاران مرکز، این طرح به پایان رسید.

حجت الاسلام عباسپور به برنامه‌های مرکز خدمات استان فارس در سال 95 اشاره کرد و گفت: در سال 95 بیش از هفت همایش اعم از پیوندهای آسمانی، تجلیل از ممتازین تحصیلی، ضیافت نور در ماه مبارک رمضان و همایش مدیران استانی مرکز خدمات در اردیبهشت ماه، توسط مرکز خدمات استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در بهمن ماه امسال ساختمان اداری مرکز خدمات استان فارس به مجتمع فرهنگی و اقامتی امین ولایت در نزدیکی حرم مطهر سید علاءالدین حسین بن موسی (ع) انتقال داده شد و این مجتمع فرهنگی و اقامتی افتتاح شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: این مرکز با وجود پهناوری استان و داشتن بیش از 100 مدرسه علمیه اعم از برادران، خواهران و طلاب علوم دینی اهل سنت، با تعداد 10 نفر کارمند مشغول به خدمت‌رسانی به بیش از 8000 طلبه و روحانی می‌باشد که امیدواریم با یاری خداوند متعال، در سال جدید بتوانیم خدمات صادقانه و مطلوب تری به سربازان امام زمان (عج) ارائه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha